divendres, 13 de gener del 2017

LA MEUA VOCACIÓ


LA MEUA VOCACIÓ


A mi sempre m´ha agradat el tema de la mecànica i el motor. De xicotet sempre em comprava la meua mare i el meu pare cotxes per a que jugara i jo anava per tota la casa feliç amb els cotxes.Però una vegada el meu oncle em va ensenyar un mòbil que era dels primers
I Phones i em va agradar moltíssim. Des d´aquell moment em vaig decantar per la informàtica i la tecnologia en general.


Actualment seguisc sent un apassionat per l´electrònica.De major m´agradaria estudiar la carrera d´informàtica o la de Seguretat Informàtica. Les dos m´agraden molt però no sé quina elegir.Abans tenia pensat ser professor però ara m´agrada més donar xarles i conferències sobre el tema.

Encara que molta gent puga arribar a pensar que sóc un “Friki” com és el que m´agrada i des de molt de temps m´ha agradat és el que faig.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada