divendres, 13 de gener del 2017

LA MEUA VOCACIÓ


LA MEUA VOCACIÓ


De major m’agradaria ser informàtic o, algo relacionat amb la informàtica. També voldria ser tècnic de telecomunicacions (però d’açò no estic molt segur).
M’agradaria ser informàtic, perquè m’agrada treballar en ordinadors i aquests tipus d’instruments de treball i pense que aquest treball té bastants eixides laborals i està ben pagat.
La part negativa d’aquest treball, és que hi ha molta gent interessada i és difícil trobar places per estudiar-ho.
A vegades pense que m’agradaria ser jugador professional d’un joc d’ordinador anomenat ‘’League of Legends’’. Ja que porte molts anys jugant, voldria arribar a ser un jugador professional i competir en competicions internacionals.

En resum, m’agradaria ser informàtic o algo relacionat amb els ordinadors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada