diumenge, 11 de desembre del 2016

ÚLTIM ESCRIT

ÚLTIM ESCRIT


Aquell món subtil,
d´escrits, contes i poemes,
Resultat d'imatges de escrituraprengué foc,
i desaparegué per sempre.

El món que s´apropa fa realment por,
fa tremolar i plorar.
Amb qui somriuré més que amb un llibre?
Amb qui em calmaré quan estiga trista?
Amb qui imaginaré històries impossibles?
Amb qui gaudiré més que amb el sexe?
Amb ningú,
ara,
ploraré quan estiga trista
sense ningú que em console,
imaginaré coses
que mai s´acompliran,
i tindre sexe
sabent que serà l´única cosa
que em farà gaudir.

El món que s´apropa fa fàstic,
no podré escriure,
mai,
mai més,
la meva manera de pensar,
ser,
viure,
desapareixerà,
deixant darrere seu
un món d´incògnites per descobrir,
però ho buscaran altres persones,
jo no em veig capaç de viure en un món
on no hi hagin lletres ni escrits.

Maria Franco Escrivà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada